Awesome hårfärgnings tutorials

 
 Det e så typiskt! Då jag bara sitter o kollar helt random hittar jag typ tusen braa videor men nu du jag ska visa så hittar jag bara 3 xD
 
 
 
 
Idag fick vi ut vårat Bige prov o det jag tänkte då jag såg resultatet var samma sak som jag nyss råkade skriva "FUCK" Jag fattar inte!!!!!! Jag läste i en vecka om inte längre o lade ner massor med energi o satt flera timmar om dagen, men nääääää det stod ingen 8 på provet utan det blev mycket mindre o sämre ;( Ångesten o nervösiteten jag kände efter provet var inte slöseri med tid känns det som ....Tur att jag var till kuratorn ialla fall! 
 
Ikväll måste jag få klart bildanalysen EN GÅNG FÖR ALLA!
 
 

Kommentarer
Jossa :) säger:

Rellaprove gick heilt opp åt röven fö meeg å ;(

Svar: aaaaaw ;(
Johanna Holm

2013-12-12 | 20:41:37
Bloggadress: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback