Awkward & ajj

Har berättat det här för typ alla jag mött idag xD
 
Då jag kom till skolan skulle gå runt ett hörn så ... halkade jag. Och då menar jag att jag FLÖG ner på isen bokstavligt. Just då 3 killar som skulle röka kom ut o där skrek jag o flög xD Det gjorde så ont så att jag först trodde att jag hade brutit benet elr något men det gör bara ont just nu, elr det har gjort det hela dagen :(
 
Dagen har väl varit normal (förutom att jag har gått o små haltat), måsta ta med datorn idag också ^^
Vi ska göra en bildanalys o muntligt anförande på modersmålstimmen så denhär bilden valde jag att göra en analys på :3
 
Jag tycker att den e så vacker :')
 
Btw. så väntar jag på att the walking dead ska komma ut på swefilmer ^^ Har läst lite saker om avsnitter , bl.a att Daryl kastar en granat in i en stridsvagn (varifrån han nu har fått den e en annan sak men hoppas det blir så så ryker stridsvagnen!) o så har jag sett att Hershel DÖÖÖÖÖÖR ;((((((((((((((((((((((((((((((((( VARFÖR?! KOMMER GRÅTA LIKA MYCKET SOM DÅ DAKE & LORI DOG!!! Jag fattar inte varför alla hatar Lori, hon var ju bara en människa som alla andra? 
 
Jag hoppas iaf att det kommer ut snaaaaart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback