♪Don't believe what they're telling you ♫

Hejsan svejsan! Idag hade jag min sista bildkonst timme för det här året :) 
Idag har jag läst på finska prov så jag ska kunna skriva mitt finska prov imorgon snabbt så att jag hinner till tandläkaren i tid o få min bettskena, det skulle va ganska skönt att få den imorgon ^^
 
Jag har nu lagt till lite bilder på lite av allt som jag gillar i menyn ^^ Det är Austin Carlile, Andy Biersack, en isbjörns unge och såklart Ben Bruce :P
Jag blev ganska nöjd, känn er fria att kommentera vad ni tycker ;) 
 
Nu ska jag avsluta inlägget med en gullig isbjörn :D
 
 

Kommentarer
Emelie säger:

aaah så söt!

2013-12-16 | 21:19:41
Bloggadress: http://eyebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback