Dumma mej

Hejj! Kom just hem från min älskade farmor och ser nu på Dumma Mej :)
Jag kan börja med att räkna upp vad jag fick för julklappar :D
 
Jag fick en ny tv (platt xD) , 50 € presentkort till carlings , 50€ present kort till Rockjet, 50 € , Ögonskuggpalett som innehåller både ögonskuggor i helt underbara färger och läppglans och rough och bronzer och några sminkborstar! , polka grisar, en lyckta full med godis, ett sett med bestick, hello kitty handduk, hello kitty påslakan och dynvar, textil pennor, världens snyggaste lilla väska med nitar och mer godis ^^
 
Det bästa e helt klart att jag kan koppla in datorn via tvn o se på videos o swefilmer på tvn från datorn så sysselsatte mig själv med det igår xD 
Min isbjörns "spirithood" som jag önskade mig fick jag inte men jag fick ju pengar till rockjet så ska fara o köpa den så fort som möjligt o kanske lite hårfärger, det beror på vilka färger dom har ^^ Nu har jag också råd med något som jag velat ha länge från Carlings så funderar på om jag ska köpa det i stan elr om jag ska köpa det vid Ideapark någon gång :)
 
Imorgon åker vi iväg på kryssning o då blir det ännu mera mat eftersom vi äter buffé xD Ska passa på att köpa en ny eyeliner då också ;)
 
Just nu vill jag ha mitt hello kitty påslakan och dynvar, det passar mig så jäkla braaaaa :D jag tror också att jag ska lägga upp en till poster på hello kitty från en hello kitty tidning som jag fick då jag fyllde år ^^
 
Den här julen var braa tyckte jag, min relation till Jani blir bara bättre o bättre o det var kul att träffa min kusin som går i skolan i Italien (väska var från italien) (vi ska kanske åka dit i sommar!!) :D
 
 

Kommentarer
ikeee XD säger:

alltså *high-five* för att ha 50 euros presentkort ti carlings XD

Svar: hahaha jåååå xD
Johanna Holm

2013-12-25 | 20:16:53
Bloggadress: http://justikehere.blogg.se
ikeee XD säger:

men jaha fick int nån high-five tibaks :c

Svar: men såklart du fick, mitt jååå va high-fiveing :3
Johanna Holm

2013-12-26 | 14:07:37
Bloggadress: http://justikehere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback