Fest

Godmorgon, höll på att skriva att det äntligen e fredag xD Imorgon e det finlands självständighetsdag så då e vi lediga från skolan ^^
Idag efter skolan åker jag o ike till jossa o har tacokväll o så sover vi över alla 3 o det ska bli  kul :D
Mindre kul e de att jag glömde min gomppa väska i skolan igår o kom på det först då jag skulle göra allt i ordning så får ha en stor väska där jag också har allt jag ska ha för dagen :O Det ser ut som om jag ska flytta o sen ännu till då jag har min gomppa väska i handen xD
Idag ska jag försöka hinna gå till hälsovårdaren eftersom jag har lite problem med min hårbotten o vi misstänker en massa olika saker, så för stunden måste jag ta Piimax :)
 
 
hahaha ingen tupering har varit inblandad det e bara nytvättat hår xD
Men ha det såbraa, tror jag glömde skriva att vi firar i skolan självständighetsdagen så då ska man va finare klädd  :) 
Hejdåå vi ses imorgon ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback