Ingen gymppa timme idag!

Godmorgon! Idag börjar jag dagen med håltimme, ska bli skönt :D Idag bestämde jag mig för att inte sminka elr fixa håret så jag kunde stiga upp 15 min över 7 o ta lite sovmorgon o nu märker jag att jag skulle ha kunnat ta ännu mera sovmorgon för nu e klockan 15 min före 8 sååå jag skulle ha kunnat sova några minuter länger xD
Idag har jag fysik prov så hoppas det går braa, vi får se i Maols tabellbok ^^
Blir nog att ta på en mössa idag eftersom håret är smutsigt → extra torr hårbotten → hårbottnen flagnar som fan :(
 
Guess what? Inatt drömde jag om Asking Alexandria IGEN xD Detta måste va ett tecken elr något, har läst att om man drömmer om någon/några flera nätter irad så tänker dom på en. ASKING ALEXANDRIA KNOWS WHO I AM!! :DDDDDD Nemen tänk om det faktist e så ;)
 
 
Idag ska det också bli en braa dag har jag bestämt fastän snön håller på att smälta bort igen :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback