Mitt 2013 i bilder

Jag började mitt 2013 på Teneriffa o såg dom mäktigaste fyrverkerierna någonsin!!
 
 
Jag köpte mina älskade creepers som är mina favorit skor! :D
 
Jag har varit på kryssningar, både 3 dagars och 2 (23 h) kryssningar ^^
 
Jag har smakat mussla och sushi (har ingen bild på sushin)
 
Jag har gått ut grundskolan!!! (jossa hade åkt hem då bilden togs :( )
 
Jag har varit till Särkänniemi med ike, jossa & jennifer ^^
 
 
Jag har rest! Varit i östersund på fotbolls kupp, på gotland, ett ställe som jag inte minns men det var i närheten av Falun?
 
Jag har fått uppleva min barndomsdröm, se sturm und drang live ... 2 gånger!
 
Jag har varit till Jossas villa :D
 
 
Jag har börjat gymnasiet :)
 
Jag har hållt i 1 groda & 1 padda :D
 
Jag har varit till Teneriffa ännu en gång ^^
 
Jag har sovit med stjärnhimlen som det ända taket tillsammans med Jimmy & Tobbe. Stjärnhimlen var så jäkla vacker så jag låg typ vaken hela natten o bara kollade på stjärnorna :)
 
Sen har jag ju också lyssnat lite på Eric Saade då han var i Carpella och uppträdde :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback