Mitt 2013

Har hittat domhär listorna/frågorna på många bloggar nu o tänkte köra den jag också :)
2013 e ju egentligen inte riktigt över ännu men vafan xD
 
1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften? Nope :(

2. Vilken månad var bäst? Januari & Februari 

3. Varför? Då mådde jag som bäst :)

4. Vad var det bästa med 2013? Fick uppleva min "barndoms dröm" 

5.Vad var det sämsta? Jag föll ner i en väldigt djup grop :S

6. Levde året upp till dina förväntningar? Ingen aning :O

7. Ja/nej, varför? Jag vet inte vad jag hade för förväntningar xD

8. Vad var din största framgång? Tumblr, haha tror jag ^^

9. Vad var ditt största misstag? Att jag blev kär 

10. Vad gjorde dig gladast 2013? Att jag såg sturm und drang som jag velat göra sen barndomen, mina vänner o min familj :)

11. Vad gjorde dig mest sårad? Att min kärlek för någon annan inte verkar vara besvarad

12. Är det något du skulle ha gjort annorlunda? Jo!

13. Om ja, vaddå? Privaaat mohaha >:)

14. Blev du kär under året? Jopp 

15. Har du uppnåt något i kärlek under året? Nää :(

17. Har du insett något under året? Kanske ;)

18. Hur sumerar du årets kärlek? Smärtsam o förvirrande

19. Träffat några nya vänner? Ja :D

20. Om ja, vilka då? 3st som går i 1an, 1 som går i högstadiet ännu :)

21. Har det påverkat något? Kankse :3

22. Har du bråkat? Jopp

23. Har du förlorat någon vän? Tror inte det :O

24. Gjort något du ångrar? Kanske 

25. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest? Kvällen jag såg sturm und drang första gången, helgen hos jossas villa med ike o jossa o konstens natt ^^ och teneriffa ^^

26. Varför? Det var braa stunder :D

27. Det bästa köpet? Ingen aning xD

28. Det bästa minnet? Samma som fråga 25 ^^

29: Det bästa med årets sommar? Resan med familjen och jossas villa o konstens natt ^^

30. Vad ska du uppnå med 2014 som du inte uppnåt med 2013? Äta bättre, få bättre betyg i skolan, bli nöjd med mig själv :)

31. Vad ska du göra annorlunda 2014? Samma som föregående fråga

32. Vad ska du fortsätta med under 2014 som du gjort under 2013? Klä mig som jag vill o va som jag vill xD

33. Vad har du gjort dig själv mest stolt över? Mitt finska prov!!!! :DDD

34. Vad har du gjort dig mest besviken över? Att jag lät mig själv falla ner....
 
35. Är du nöjd över 2013? Skulle ha kunnat va bätte men man kan ju inte få allt så helt okej har det väl varit :)
 
Tumblr bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback