Något jag tycker är väldigt jobbigt

En av mina rädslor är att förlora någon som betyder något för mig. Jag blir orolig jätte lätt :(
T.ex på morgonen då det var julfest i skolan åkte en ambulans mot det hållet som min pappa jobbar o jag började känna en oro över att något skulle ha hänt honom :( Samma sak e det om det tar ovanligt länge för någon i familjen att komma hem! Det är skit jobbigt, jag tror jag har fått det lite från min mamma för hon brukar ofta bli orolig.
En grej jag inte längtar till i framtiden e att få höra att någon viktig i mitt liv har gått bort o sen behöva gå på begravning. Den ända begravningen jag har varit på så var då Misse dog o det var ju egentligen ingen riktig begravning men det var iaf en begravning. 
 
Jag måste ha varit i shock den gången för jag hade aldrig trott att han skulle dö sådär fort som han gjorde o han var min bästis :( men iaf den gången då vi begravde honom var jag i en sån stor shock så jag skrattade o hade kul (inte att vi begravde honom då) eftersom  jag vägrade tro att han var död o trodde att han skulle vara tillbaka nästa dag o det var han ju såklart inte. 
 
Jag kan fortfarande gråta över det fast det har gått flera år, men han betydde jätte mycket för mig och det gjorde Jullu också :) Ibland kan jag också känna att han ligger på min arm då jag försöker sova xD
 
Jaaa men det här var något som jag tycker e jätte jobbigt o en av mina rädslor. Vet inte varför jag började skriva om det nu men började tänka på det mittiallt ^^
 
Bild som jag redigerat för ganska länge sen Bilden passar braa eftersom jag saknar Misse o Jullu :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback