Nummerologi

För ett ganska braa tag sedan testade jag nummerologi och mitt namn är = 7 , vilket är ensamvarg.
Först då jag såg det trodde jag inte på det, men nu har jag insett att det faktist stämmer :O Men även om man är en ensamvarg så behöver ju inte det betyda att man inte känner sig ensam ibland, man har bara inte orken att göra något åt det!
 
Om någon vill testa sig på nummerologi så kan man göra det HÄR :) Jag tycker att det är så sjukt intressant med sånhär saker och det psykiska ^^
 
Halsbandet på bilden har jag btw. tappat bort o jag får panik eftersom att jag inte kan hitta det o det betyder mycket för mig :( 
 
Annars så var det Lucia idag o det var riktigt mysigt :) O så var jag ju till tandläkaren o gjorde bettskenan o det smakade inte gott :( Fick iaf lite sällskap av en kompis i väntrummet ;)  Nu måste jag lämna in min bildanalys på fronter !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback