Snart jul!

Hejjsan! Vi slutade 1 idag o vi fick veta det först kvart före 1 :O
Men jävligt najs var det att sluta tidigt iaf :D Fick ett julkort av Micaela idag också , hon hade ritat en varg på den o den e jätte snygg! ^^  
 
Jag har hunnit med ovanligt mycket kan jag säga, har b.la målat en rymd teckning (blev jätte nöjd), gjort julkort o slagit in 2 julklappar o har en kvar ^^ Jag har också hunnit se på Nu är det jul-igen & Nu är det jul-igen 2 med family :D
Imorgon e det julfest och sen jullov!!! Ser bara inte framemot att gå till bussen i klänning o strumpbyxor imorgon bitti bara xD
Har också fått veta vitsordet i betyget i modersmål o jag e jätte nöjd över det :P
 
 
 
 
OMG Cammen e verkligen inte rättvis, ser mycket bättre ut i verkligheten ju :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback