this is confusing

Tydligen e inte Frank Wolf död? Någon hade hackat hans tumblr och fb elr något o så hade folk börjat tro på att han var död, skrev om det jätte mycket, det spred sig o kom till mig o jag trodde ju på det direkt :O Så falskt alarm!! Vi började prata om honom idag då skolan slutade :)
 
 
Typ ända bilden på honom som jag hittade på tumblr där det inte stod R.I.P på :O
 
Annars så spenderade jag o ike våran håltimme med att försöka få våra skor o strumpor torra xD Vi gick till högstadiets omklädningsrum och började använda hårtorkarna, såklart var de ju en som blev irriterad på att vi satt där vid spegeln -_-  Haters gonna hate XD 
Provet gick helt okej, tog det chill o letade upp vågens stjärntecken i Maols tabellbok (ända boken vi får ha framme under prov) ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback