Why so afraid?

En grej som jag har märkt på sistone e att mina rädslor har blivit värre :(
Jag är mer rädd för mörkret än någonsin, jag är mer rädd för eld än någonsin o jag e mer rädd för djupt vatten än någonsin :O För en stund sen då det var min tur att tända advent ljusen så kunde jag bara tända med tändaren o sen då den slutade fungera o jag var tvungen att använda tändsticka så kunde jag inte för att jag var så rädd att klåpa mig så elden kommer i kontakt med mig :OO
 
Min fråga e varför har det blivit så? Och varifrån får jag allt som jag tror kommer hända? 
Jag hoppas iaf att jag får det här under kontroll snart :)
 
 
Jag kommer göra det här! hör egentligen inte till inlägget 
Gör det du också :D

Kommentarer
Jossa :) säger:

Nå ja kan säg såhe, du e int ända som ji rädd fö djupt vatten å fö eldin! Varenda gang ja ji å simmar på djupt vaten så ji ja rädd att ein fucking haj ska mittiallt kom å svälj me tå ja dyker...
Åså tå ja ska tänd e ljus i ein kopp me ein tändsticko så måst ja tänd ljuset först å sedan kast e i koppin å om e fallder sneitt så tå få e va sneitt xD

Svar: haha men e skänns braa ti int va ända ^^
Johanna Holm

2013-12-15 | 21:10:45
Bloggadress: http://hopeindecember.blogg.se
Jossa :) säger:

Hahah jaaa ^^

2013-12-16 | 18:09:46
Bloggadress: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback