Yrsel?

Hejj! Kom hem från julfesten för en stund sen, allt var lite annorlunda o det tyckte jag var braa :)
En sak som har börjat göra mig lite förvirrad, lite rädd o fundersam om e min yrsel (kan man ens säga så?) 
Jag blir yr då jag sitter stilla o i början var det bara någon gång men nu e det typ varje dag o idag t.o.m 3,4 ggr :O
Mamma säger att jag har brist på vitaminer o sånt o det har jag men jag har haft det innan också o aldrig har det blivit såhär ;__; Kanse min kropp säger emot att det får va stopp nu ? ;)
Drack iaf en smoothie just för att få i mig lite vitaminer o ska fortsätta se på Elf ^^
 
Mitt nya armband som ni säkert har sett tidigare men det här e en bättre bild ^^
Åt btw. världens största pepparkaka idag också, den var god o mättande :P
 
Godnatt i förväg ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback