aa challenge

Day 12:Has Asking Alexandria changed you life in any way,if do how?
 
Jaaaa! jag har haft en period nu som jag har tagit åt mig mer i, då jag började lyssna mera på asking alexandria började jag bry mig mindre om vad andra tycker om mig. Bara om att höra om hur Danny har haft det i sitt liv har fått mig att må bättre :D Tack vare att jag fick en kändiscrush på Ben Bruce o fangirlar som en galning över AA så vill jag gärna vara singel just nu, eftersom jag inte tror att min pojkvän skulle tycka om det så där jätte mycket om jag hade någon xD
Dom har hjälpt mig på traven kan man säga, varit/är som ett stöd för mig så att jag ska komma upp från denhär jäkla gropen!
 
 
 
Har dock också fått hjälp av andra band då sen ;) b.l.a black veil brides ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback