Älskar denhär bilden!!!

Sitter o lyssnar på jul musik o har just ätit pizza, e så mätt att jag mår illa :S
Hittade just denhär bilden på tumblr o jag bara ÄLSKAR DEN!!! Den e så vacker :')
 
Kanske kalven(tror det heter så) ser snö för första gången i sitt liv? Påminner mig jätte mycket om Bambi :'3
 
Ikväll ska iaf jag o jimmy se på en Musse Pigg film, minns inte vad den heter men det e en jul film om en rik man som var så snål att han gav jätte lite i lön. Han följer efter elr vad han nu gör, då en av hans anställda går hem och firar jul. Han ser hur dåligt dom har det o får ångest om hur han har betett sig. Slutet minns jag inte men slutet e ganska rörande tycker jag :') Har älskat den ända sen första gången jag såg den ^^
 
Har btw. lagt upp min lilla julgran o har jul känsla i hela kroppen :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback