Dat feel -_-

Dat feel då man har spelat ett crackat sims 3 o så mittiallt kommer det att man inte kan spela för att "skivan" inte e i :O Jag har iaf inte ändrat något så de kan vara jimmy som gjorde något då han uppdaterade norton ...
 
Vid sjukhuset kom vi inte fram till något, det ända hon sa var att allt såg braa ut men att jag måste till tandläkaren dit till sjukhuset också o göra någon magnetröntgen på käkarna där :O
Jag fattar inte, jag har hur många problem med mina leder som hellst o har varit till fysiologen (som helt enkelt sket i mig o skickade aldrig en ny tid o nya övningar -_-) Jaa jag börjar bli ganska trött på denhär skiten nu!!
 
 

Kommentarer
Friskey säger:

Åh förstår dig, är också ganska less på läkare och sjukvården just nu :(

2013-11-21 | 18:11:12
Bloggadress: http://friskey.horseworld.se
Rebecka - bloggar om skönhet och vardag säger:

Hoppas det blir bättre snart!! Styrkekramar <3

2013-11-22 | 00:02:52
Bloggadress: http://citrusljus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback