Ny blogg + lite om mig

Så nu har jag ny blogg med ett kortare namn :)
Eftersom jag tror att det kommer finnas nya läsare som klickar sig in hit så ska jag ta o berätta lite om mig ^^
 
  • Jag är 16 år
  • Är rädd för jätte mycket (därför jag har med fear i namnet)
  • Jag har svart & rosa hår o det var mitt drömhår som liten ^^
  • Mina favorit band just nu e Asking Alexandria & Black veil brides
  • Har många olika konstiga skratt X'D
 
Somsagt e det en del saker som jag ännu ska göra med designen!

Började dagen idag med att fara till gymmet på gympa timmen o hade världens roligaste gympa pass, man skulle typ boxas o det var så jäkla befriande :D Jag har haft jätte braa hjärnaktivitet idag o jag tror att det e på grund av just gympa passet ;)
Efter att jag kom hem gjorde jag matte läxan + en läxa som vi har till fredagen tror jag elr så var det måndag?
Jag har också läst lite till BiGe provet som vi har nästa vecka o strykit över lite viktiga rader i ett halv avsnitt (1 avsnitt = 12 sidor) så jag känner mig riktigt stolt över mig själv :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback