To the stage

Om det finns någon som e lika asking alexandria & fanfiction galen som jag här så måste jag tipsa om en fanfiction som heter To the stage, det finns just nu 28 kapitel och jag tror att det kommer fler (jag hoppas det iaf) 
Den underbara fanfiction e skriven av en person som heter Deathcorediva på tumblr (klicka på namnet) ^^
Jag brukar printa ut några kapitel i taget och läser dom varje kväll innan jag börjar sova :)
Igår blev jag så fäst att jag råkade läsa hela 3 st fast det var meningen att jag skulle läsa 2 xD
Hur som helst så e det så jäkla braa att jag bara måste tipsa om det!!! Här är en länk till den 
 
Det handlar om att Cam har brytit armen då dom ska på "tour" och dom får med en som heter Kara som då alltså ska spela gitarr iställer för Cam eftersom Ben inte kan spela allt själv :) Kara & Ben har haft ett förhållande tidigare som inte slutade så braa och stämningen mellan dem e stel.
Ta o läsa fanfictonen vetja ;)
 

bild från tumblr

Kommentarer
Friskey säger:

sv: ja men precis, så sjukt irriterande! :/

Haft en bra helg?

2013-11-24 | 22:12:47
Bloggadress: http://friskey.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback