Hell girl

 
bara redigeringen e min!
 
Hell Girl är en ganska gammal men ändå väldigt braa skräck/mysterium anime som jag kollar på atm. 
 
Om man vill ha revange/skicka någon till helvetet kan man gå in på Hell girl's hemsida som man bara slipper in på då klockan är 00:00. Där skriver man in namnet på personen som man vill ge revange åt o så får man en "strådocka" med ett rött band på som man måste knyta upp om man faktist vill ha revange. Då man gjort det sänds personen till helvetet! MEN då man dör kommer även ens själ att hamna till helvetet och man kan inte ge revange åt vem som hellst, utan personen måste ha gjort något dåligt mot en för annars går det inte och man själv kan skickas till helvetet istället (tror jag). 

haha sry för lite konstig beskrivning men det är det som animen går ut på :) 
Jag har inte kommit sådär jätte långt ännu men jag tycker att den e jätte intressant ^^
Men jag undrar hur det skulle vara om allt det där skulle vara på riktit, jag tycker att det e ganska braa nog att man kan göra så men på något sätt känns det heller inte så braaa xD 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback