Manga

Atm. har jag ju en manga period och läser olika manga typ ... hela tiden! Så nu tänkte jag dela med mig av dom jag läser just nu ^^
 
Den här är min finska manga som jag läser för att få upp mina finska skills ;) På engelska blir titeln How to tame a wolf/wolves' raising method. Den e ganska rolig måste jag säga och Hakuto (svart hår) e ju bara för snygg! ;)
 
Måste ju bara påpeka att jag faktist är på 5:e "volymen" atm. elr jag har snart läst ut den ;)
 
Efter att säsong 2 av animen tog slut var jag tvungen att fortsätta med mangan FÖR JAG KAN INTE VÄNTA PÅ ATT DOM SKA GÖRA EN 3:E SÄSONG, DET GÅR BARA INTEEEEE!! xDD
 
Älskade animen och älskar mangan, så mycket att jag har börjat se på animen igen! Men jag måste ju bara tillägga att det händer mycket mera i mangan än animen men måste ju då också säga att vissa saker som händer i mangan men som inte händer i animen så e jag faktist glad över att inte kommer i animen! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback