Kokkocon 2014

Kom hem från Kokkocon igår på kvällen men med bara någon timme sömn och alldeles för lite mat så orkade jag inte uppdatera ._. 
Jag tyckte det var jäkligt kul på Kokkocon och det var ju mitt första men inte sista ;) Det var så underbart då all musik var vocaloid elr bara japanskt och gullit och allt dom sålde var jätte fiiint o alla var så vänliga och vi klarade oss rätt braa även om dom bara pratade finska där :D Vi började faktist prata med några där vid sov, det var verkligen kul att dom ansträngde sig o pratade engelska med oss ^o^
Nu måste jag skynda mig o visa vad jag köpte där eftersom åska kommer o går hela tiden idag ;_;
Jag hade gärna tagit bilderna utomhus men det började såklart regna o åska ._.
 
ÅÅÅH E SÅ GLAAAD :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback