Novell på G

Tro det eller ej men nu har jag påbörjat en novell :D Jag måste säga att det är jäkligt skönt att vara kreativ med ord ;)
Sen så måste jag ju bara tillägga att jag faktist skrev en del då jag var liten, tror dock att det bara var 2 som blev klara xD 
Denna novell ska också bli klar och den skrivs på engelska eftersom att det kändes lite konstigt först då jag skrev på svenska xD
Ända ledtråden till vad den handlar om är det här!
 
Sen får vi ju se om jag låter någon annan än jag själv läsa den O_O xD
Och glad villa avslutning btw. ^o^  jag kommer troligtvis och förhoppningsvis inte åka till någon villa utan ta en lugn kväll med en  vän vid namn Jennifer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback