Trodde aldrig att denhär tiden i mitt liv skulle komma

Det jag tänkt skriva om nu är min längtan att flytta eller studera i ett annat land (japan).
 
Jag kan börja med att säga att jag aldrig trodde att jag skulle vilja flytta från Finland, eftersom jag har väldigt svårt att släppa taget om något som har varit med mig en lång tid :O
Det jag inte gillar med det här landet är att det är väldigt många som e Grumpy här och inte hälsar eller ens ler tillbaka ._. 
Jag gillar inte heller att folk går omkring i likadanna kläder och att alla kläder o saker e så jäkla tråkiga här :C
Jag har också väldigt svårt att hitta kläder, skor o sånt som jag gillar och det suger rejäääääält ;_;
Som många i min släkt har tänkt "jag blev född i fel land"!  
Vad jag har fått för intryck av mami o papi då jag har berättat att jag vill till Japan så tror jag nog att dom har accepterat det :D
 
well, bara jag får åka på resa dit så blir jag nöjd ^o^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback