UNZ UNZ

Hellu! En sak jag inte gillar med att ha rummet under Jimmys e då han ska lyssna på sin musik och man bara hör en massa UNZ UNZ och en själv försöker se på anime elr lyssna på annan sorts musik ._.
 
Ikväll händer det som jag har längtat efter o det är att färga håret!! Jag kommer bleka längderna på mitt mörka hår på samma gång som jag bleker halva luggen så min rosa toning ska fastna ^o^
Ända sen Noiz "gjorde debut" i dramatical murder har jag fastnat för honom och har en jäkla stor lust att måla en kub som en av Noiz's kuber, dock har jag inte hittat någon kub att måla än ._.
 
GUESS WHAT? Idag på Tera fick man en köttätande växt i meddelandet, dock vet jag inte riktigt vad den e braa för förutom som sällskap och man har den i bara 7 dagar :O 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback