Då var det sista dagen av 2014 :3

Hellu! Kom hem från kryssningen i måndags och har saknat sushi ända sen dess xD
 
Men nu till 2014! Hur har mitt år varit? 
Jag kan börja med dom dåliga sakerna och nu kommer jag att vara väldigt ärlig ^^
 
Jag har fått ta fler blodprover som jag nätt o jämnt klarar av p.g.a min fobi, sen har jag också fått vara med om min första operation och det var jätte läskigt men det gick braa! Jag har känt mig väldigt mycket left out det här året vilket suger jävligt mycket ;A; Jag har haft flera problem med min hälsa, t.ex. har jag varit sjuk mycket, haft/har mycket yrsel, problem med sömnen m.m. ._. Det har varit några sjukhusbesök också men det har varit p.g.a mina käkar!
 
Nu till dom bra sakerna ^o^
 
Jag har fått fler kompisar och kommit närmre vissa :D Jag har hittat en dröm som jag vill kämpa för och jag började faktist året med att börja se på anime och läsa manga, vilket jag hade velat göra i flera år men aldrig riktit vetat vart jag skulle börja! Jag har besökt 2 elr kanske 3 nya platser (Milano i Italien, Lanzarote och Kokkola/karleby x'D) Jag har besökt mitt först cosplay convent där alla antingen talade finska elr engelska och jag o min vän klarade oss bra ^^
Jag har hittat spelsorten som passar för mig också så jag har blivit en "spelnörd" XD Jag plockade upp ritandet det här året och hittade min typ av teckningar :D 
 
Nästa år 2015 har jag en del mål, b.la. Bli bättre på att rita och bli bättre i skolan och bättre på japanska m.m. ^^
Jag ser jätte mycket framemot 2015, speciellt februari då jag och 2 andra ska börja på en kurs där vi får veta lite om allt om japan :DDD
 
Slutligen, HAPPY NEW YEAR!! :D
 
 
Mina 2 senaste, det har börjat gå bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback