Done for the day

Hellu (^▲^) Nu har jag fått gjort allt jag behövde få gjort idag (skolstuff tyvärr haha xD), jag har dock en massa anime att se igen men the walking dead har en paus till februari nu så jag har tid 。゜(つω`)゜。
Anyways nu e provperioden igång igen och idag hade jag mitt första prov om man inte räknar med datatekniksprovet ^^ Det kändes okej men man vet aldrig då det är hälspkunskap och den där läraren xD 
Idag satt jag och ritade på handen också efter provet, det var menat som bara klotter men nu har det blivit en framtids tatuering *o*
 
Har btw. matte prov som nästa prov o det kanske syns på bilden TAT 
Vi bakade pepparkakor i helgen också och jag var för det mesta in charge med att dekorera o det blev ju hehe som det blev ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback