Awesomeness

Godag! Har varit med och handlat med hela familjen o nu har vi en Ipad i huset elr jaa det e väl tobbes o_O 
Nu har jag lila permanent hårfärg som e för mitt "svarta" hår, det e väl inte så jätte svart längre? Men det ska bli kul att experimentera lite :D
Köpte också pringles med chili smak o det e ju braa med riktigt starka chips för då tar det ju länge innan dom e uppätna ;)
 
Lite mindre roligt e att jag har börjat få sjuk hals IGEN ;(  Läste också att jossa o ike e vid tropiclandia idag men men e själv inte så mycket för simning så ska ha det awesome här hemma för mig själv ... för jag e awesome ... JAG LOVAR image 
Min såkallade utväxt kommer skrika lila hahah xD
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback