Monday

Godmorgon! Så var måndagen här igen :( Men något positivt med den här dagen e ju att THE WALKING DEAD BÖRJAR IGEN!!! Elr det började väl inatt ;) Så idag då jag kommer hem ska jag första äta mina älskade nudlar, plugga o SEN TWD ^^
 
En sak som jag inte visste var att dom lägger ut melodifestivalen på swefilmer haha xD
Nu har jag bara 1 prov kvar o de e spanska på onsdag så jaa bäst att plugga till det ._.
 
 
Började spela Tera Rising igår också o det var kul :D Men insåg då jag skulle sova att jag bara hade rusat iväg på egenhand utan att göra uppdraget , men men ingen skada skedd iaf hahaha xD
Ifall någon av er spelar det så får ni gärna kommentera ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback