another elr House

Måste faktist säga att jag tror jag e hemma från skolan imorgon. Det jobbigaste som just nu e att gå och det skönaste som finns e min säng xD Har också fått huvudvärk vilket jag inte e så förtjust i så jag tror nog inte att jag fortsätter med teckningen idag, sad but true :(
Hela dagen har gått åt till att läsa Deat note Another note och ligga i sängen och ha på tvn i bakgrunden :3
Funderar att se på antingen Another elr House (läste om house på en blogg och fick lust att se) :)
Märks att jag e sjuk, gråter oftast då jag e sjuk typ hela tiden p.g.a utmattning elr nått och de e ju precis så det har varit idag XD
 
 
Tror jag väljer house först o sen another :3 Problem solved :D
 
 

Kommentarer
ike :3 säger:

ÅÅÅH :c Krya!<3

Svar: Taaack ! <3
Johanna Holm

2014-01-19 | 18:49:20
Bloggadress: http://justikehere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback