Be careful with what you say and do

Godmorgon! Inatt då jag skulle sova skrev jag in på google "How to survive mondays at school", ett av tipsen var att stiga upp tidigare o jag låg i min säng o bara HELL NO xD Men enligt dom tipsen har jag redan en braa start på morgonen xO Annars så såg jag 2 avsnitt av Btooom igår och jag måste bara säga att i ett av avsnitten så nästan grät jag för det var så gulligt men så ändrades det till att jag nästan inte vågade titta HAHA xD
 
Idag går jag till skolhälsovårdaren med min hals (låter nästan som att jag ska ta min hals i hande o gå mor o dotter)
Och inatt drömde jag också att Zlatan födde barn ...?! HAHAH xD (sry ztalan) 
 
 
 

Kommentarer
lindall säger:

fin

2014-01-27 | 16:28:12
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback