Dom här 2 böckerna vill jag ha!

Tro det eller  ej men det finns 2 böcker som jag vill ha, eller den ena finns de ju flera av :P
 
 
Jag har sett en video om Wreck this Journal Grav3yardgirls youtube kanal och tyckte genast att första sidan verkade intressant och den e inte som andra böcker o man får vara kreativ med sidorna, det dåliga e väl att man kan inte direkt "läsa om den" :O
 
Death note "böckerna" vill jag ha för serien e verkligen hur grym som hellst o det brukar oftast komma fram mer i böckerna så skulle gärna vilja läsa Death Note böckerna!! Måste ju börja med 1an förstås ;)
 
Böckerna finns att köpas på Adlibris o därifrån brukar vi också beställa skolböckerna ^^
 
Btw, så har väl säkert dom flesta av er märkt att jag har bytt header, jag tycker personligen att den e lite tråkig men har för lite inspiration för komma på någon bättre, så det får vara sådär nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback