en fråga jag hatar att svara på

En fråga jag på sistone har märkt att jag hatar e "Nämn några saker som du är bra på" och varje gång svarar jag skratta .... xD
Vissa e braa på att spela datorspel, någon e braa på datorer, någon e braa på musik, någon e bra på att teckna o så kommer jag. Kanske jag e braa på att inte orka städa? Nää dålig grej att va braa på T_T Har mer o mer börjat fundera på vad jag e braa på och har inte kommit fram till ett skit._. Så ska väl ägna all tid jag har tråkigt åt att komma på vad jag e braa på :) 
 
Just needed to get this out of my chest
 
 
Tror att ni alla läsare har kommit på vad ni e braa på och det gör mig så avundsjuk xD ... men på ett bra sätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback