Förberedelser

Halojj! Imorgon börjar skolan o jag orkar verkligen inte D: Idag har jag föreberett mig på skolan imr elr tjaaa lite xD
Har för lite häften o butikerna e inte öppna så får skriva på konceptpapper imorgon på en av lektionerna!
Schemat e utprintat o jag skulle behöva städa upp i rummet lite för att det ska bli lite roligare att komma hem imorgon men jag orkar inte xD
Jag skulle också vilja rita klart min teckning av Ben Bruce men så fort jag ska göra det så kommer jag på en massa annat jag vill göra ._.
 
Men jaa hoppas skoldagen blir braa iaf ^^
 
 
 
HAHAH guud vad random bild jag valde men det e iaf på min tidning med älskade Danny o Ben ♥ xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback