Gissa vem som ska börja se på anime?

Jag har länge velat börja se på anime men aldrig kommit igång, men nu tack vare tumblr har jag hittat en som jag tänker försöka kolla på o det e Death Note ^^ Det finns en snygging där så jaaaa o så ser det ganska intressant ut men e rädd att det kommer va läskigt, men vafaaaan The Walking Dead älskar jag ju o det var de  läskigaste serien jag någonsin sett på då jag började o nu sitter jag inte ens med en kudde xD

Såå jaaaa Death Note ska jag försöka sysselsätta mig själv med tills The Walking dead börjar igen -faaaaan vad jag längtar, Jimmy e beroende av den serien just nu o jag måste bara kolla då han kollan bc VÄRLDENS BÄSTA SERIE o Daryl e min älskling i serien ;) xD

 
Bilder från tumblr!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback