How clean is your house

Sitter o kollar på How clean is your house som e ett ganska äckligt program :O
 
Proven har börjat nu så har läst på samhällsprov som vi har på tisdag och engelska provet skulle jag också behöva läsa på men har inte fått vad vi har till provet ännu D: 
Måste bara säga att det e hell att läsa på prov i mitt rum då jimmy ska lyssna på sin musik så jäkla högt så man fpr huvudvärk för andra gången på dagen ._.
 
Idag släpptes Of mice & men's nya album, men hann lyssna på låtarna igår redan xD
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Igår såg jag btw. första avsnittet av Ao No Exorcist o det var braaa ^^ Min Death note manga har också kommit men mamma o pappa måste åka o hämta den :)

Kommentarer
Linda säger:

sen får man massa mer när man e ensam

2014-01-28 | 19:28:21
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Linda säger:

brir ju så, man e ensam om att fp allt:p

2014-01-28 | 20:00:21
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback