I don't know

Hejj! Vet inte om jag e braa elr om jag e dålig ännu :O 
Min hals känns braa ibland och ibland känns den dålig, jag blir yr av att göra mera ansträngande saker t.ex göra läxor elr göra något stående ._. 
Men jag kan ju nog säga att jag har gjort min hälsokunskaps läxa men blev så yr så kunde inte göra någon annan läxa :O
Mamma o pappa har börjat fundera på om jag har angina då det oftast e min hals som gör ont och jag hoppas att jag inte har det!
 
Jag har så mycket kreativt som jag vill göra men så e de ju denhär energin då, jag började t.o.m känna mig yr av att skriva det här inlägget 
 
bjuder på en kul bild 
 
Har sökt runt lite på vad problemet med min hals kan vara o då var de halsmandlarna, att dom kanske skulle behövas opereras bort JAG GÖR FAN INGEN OPERATION, hellre har jag ont i halsen ofta än opererar 
Hoppas det inte e något sånt xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback