Jag blir så sur (T_T)

Var till stan och handlade med mamma o pappa idag och köpte nya hörlurar till telefonen, men sen då jag testar inte fan funkar dom jävlarna då heller (┯_┯) Får ta o experimentera en hel del nu för att kunna få reda på orsaken!!
En annan sak också som jag blir lite sur över e dom som byter korkarna på tushpennor i affärerna för att jävlas man bara  xD Men nu var de ju nog faktist så att jag skulle ha rosa men fick lila istället men lila har inget emot heller så ingen större skada skedd ;)
Idag fick vi också godis  
Så ska trösta mig med godis och Death note another note, fick en jätte braa länk i kommentarerna :D
 
hehehehehehehehehehehehehehehehehehee xD
Måste förtsätta med min teckning också ;)

Kommentarer
Kalk säger:

Aaah, kom precis tillbaka från en examens sak och nu ska jag läsa ut den där underbara novellen! Skolan kommer absolut inte först! :DD

2014-01-18 | 14:08:27
Bloggadress: http://www.kalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback