Without wings

Haloj! Idag mår jag braaa förutom att min hals ännu inte e helt braa :O 
Men imorgon åker jag till skolan iaf o då blir det prov haha tror faktist inte att det kommer gå så braa xD
Men har iaf skrivit upp allt nödvändigt och sett igenom allt så 4 borde jag inte få iaf ;)
Igår såg jag 1 avsnittet av Free! Iwatoba swim club (tror det var så) o så kollade jag också på första avsnittet av Btooom ^^ Dom båda 2 var braaa så ska nog fortsätta kolla på dom :) Känner mig dock som han den minsta i Free! Iwatobi swim club HAHA xD
 
Idag fortsatte jag med teckningen o jag failade lite som vanligt *_* Men allt kan ju inte bli perfekt :)
 
Dom har ju inte lite muskler kan jag ju säga xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback