Butterfly

Hejhej! Här sitter jag o äter godis (elr jag mår illa p.g.a den lilla mängden godis jag åt -.-) och dricker fanta persika twist ^^ Jag måste säga att det är första gånge jag dricker fanta persiko twist, jag skulle egentligen ha fanta exotic men dom hade tydligen slutat sälja den i ½ liter :O Den är god iaf!
 
Föresten idag då jag var ute o gick och skulle gå över vägen så hittade jag en fjäril som var större än normala fjärilar, dock kunde den inte flyga så den bara låg och "splattrade" på vägen. Snäll som jag är flyttade jag den till några växter, dels för att den inte skulle på cyklad/trampad och för att den säkert mådde bättre där ^o^ Den var iaf borta då jag och mina bröder cyklade till Smarket, så det måste ju va ett bra tecken :))
 
Imorgon åker vi till Powerpark!! :D 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback