Något jag samlar på

Något som jag kom på idag är att jag samlar på Hello Kitty image
Jag har totalt 3 drick "flaskor", ett påslakan (+kudde), 1 handduk, 2 pennor, 1 linjal och suddgummi och affischer, en sockervaddsburk utan sockervadd xD Konstigt bara att jag insåg det först idag O_O 
Men ser jag något som är Hello Kitty så e jag nog och kollar på det och oftast köper, ibland (elr hela tiden) blir jag sur över att dom inte har hello kitty kläder och skor för ungdomar, för dom som är för barn är ju för små xD
 
 
Kakorna på den första bilden köpte jag inte eftersom föräldrarna tyckte att det var onödit :( 
Men drickflaskan är min och ... jaaa vad kan jag säga? Den mest använda av dom alla xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback