Ny header

Jag vet inte hur länge jag har skrivit på bloggen att en ny header är på G och den aldrig har dykt upp, men NU är den uppe :D Tog någon timme elr 2 men annars e jag nog nöjd ^o^ Den innehåller lite av det som jag gillar b.l.a Ben Bruce, Andy, Tera, mig själv (skämt) , anime (kunde inte bestämma vilken karaktär så tog L) och Final Fantasy så tog den karaktären jag bäst känner till ;) 
 
 
Ända sedan jag såg/hörde låten på bloggen cybercupcake.blogg.se så har jag varit fast vid den .... och fått en liten crush på Subaru image
Imorgon åker jag till efterlängtade ike :D (bara så ni vet var ni har mig xD)
 

Kommentarer
ike :3 säger:

He vort no riktigt najs ju!! :D

Svar: Taaack :DD
Johanna Holm

2014-07-03 | 22:59:36
Bloggadress: http://justikehere.blogg.se
Jossa :) säger:

Snyyyyyyggt!! ;D

Svar: taaack :DD
Johanna Holm

2014-07-06 | 19:07:54
Bloggadress: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback