Wolf children

För någon kväll sedan såg jag på filmen Wolf children som också är en Ghibli studio film! O jaaa vad ska jag säga.... ush vad jag grät i filmen!!!! xD
 
Och här har vi hela familjen samlad :')
 
"Hana falls in love with a Wolf Man. After the Wolf Man's death, Hana decides to move to a rural town to continue raising her two wolf children Ame and Yuki."

Om man gillar vargar, animerat och vill se på en film som man börjar gråta av så rekommenderar jag den här STORT :D

På tal om filmen så ända sedan jag såg filmen har jag haft en sån lust att flytta till japan, till ett traditionellt japanskt hus ute på landet, som i filmen ^^ 
 
ett hus och lite natur från tumblr ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback