and so it begins AGAIN

Fick veta idag att vi har spanska prov på onsdag och att vi egentligen skulle ha haft det imorgon men ingen visste om det så det blev flyttat till onsdag. Det e ju bara det att det känns som att vi inte har lärt oss något nytt :O
Så jag som trodde att jag skulle få ta en paus från all provläsande blev besviken och kollade i häftet på vad vi har gjort ;_; 
Vi får väl hoppas att provet går braa! Idag har det ju också varit jätte fint väder och jag som e sjuk har inte kunnat gå ut utan har fått stanna inne :c
 
Kan inte the walking dead komma ut nånstans nu nån gång så jag får se på det?!!
Bild från förr nån gång då jag har sett på twd ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback