Done with all the shit

Nu e jag klar med läxorna (tror det här e det minsta vi har fått till läxa på hela veckan) så de e skönt! Tänkte iaf passa på att spela lite Tera Rising och sen kanske Aion o så ska jag se på ANIMEEEE :DD
 
Idag på psykologi såg vi på en lite film om nyfödda bebisar och dom var koreanska och såååå guulllliiiiigaaaa :')

Måste bara erkänna att jag längtar tills dagen jag trycker ur mig en söt lite sak! ^.^
 
 
Som ni säkert vet så hade jag varit på en tysk server hela tiden o trott att spelet var tyskt elr något men så kom jag på att det bara var en server jag var på och fick byta till en engelsk så då var jag på lv 1 igen, egentligen e jag inte på lv 5 atm utan på lv 6! :DD elr var det 7? xD

Kommentarer
Sarah Persson säger:

Vad söt filmen lät, bebisar är det bästa!! :D

2014-03-06 | 16:40:29
Bloggadress: http://sarahmargareta.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback