Hemma men trött

Tjenaaaa! Nu e jag hemma, elr jag kom hem för en stund sen ^^ Jag har haft det riktigt kul även om jag blev på sista plats i bowlingen HAHAH men jag brukar ju alltid hamna sist så XD
Passade på att gå till asian market också för att köpa pocky och en lyckokaka ^^ Jag måste bara säga: helvete vad gooood choklad pockyn e ♥o♥ 
Då pappa kom och hämtade mig (åkte hem tidigare för att jag ännu inte e helt frisk tror jag) så hade han en datormus i bilen och sa att den var min och den ser jätte PRO ut :D Men vad ska man vänta sig då de e jimmy som väljer ;) På tal om jimmy så fyller ju han år imorgon så jag kunde verkligen inte låta bli att köpa en liten present åt honom och sanningen e den att det var verkligen inte många slantar som gick åt så om den e dålig så gör det inte så mycket BUT HE WILL LOVE IT AND WORSHIP IT!!! xD
Jag, ike o jossa blev ju frälsta idag också av en gubbe HAHAH man skulle ha sagt : eeehm I worship satan xD
Nää nu ska jag testa min nya mus o sen ska jag se på L change the world igen med pocky :DD btw. asiaten i butiken var ju hur trevlig som hellst, funderar på att prata japanska med honom nästa gång o hoppas på att han förstår o inte e kines x3 
 
 

Kommentarer
Jossa :) säger:

HÄLS GRATTIS ÅT AN! :D

Svar: jååååå :D
Johanna Holm

2014-03-15 | 19:39:35
Bloggadress: http://meandmyclowns.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback