hungrig elr inte hungrig, det e frågan de

Hällooj! Hamnade att va hemma idag också, synd de för idag skulle jag o ike ha gjort rymd mönster på våran "byggnad" i bildkonst o jag kunde inte va me ;_; 
Idag skulle jag ju också ha haft prov men tänkte att de e bäst att ta det någon annan gång för atm e min hjärna död xO
Kan ju säga att jag mår faktist bätte idag :D Spelade just Tera rising o nu e jag utmattad så jag funderar på att äta något (har ju liksom inte ätit något idag heh ... O:) ) Men jag vet inte om jag e hungrig elr inte, jag e bådeoch HAHAH xD dagens problem xDD
 
 
Hoppas som fan att jag kan komma till skolan på fredag eftersom vi har "skiddag" och vi ska bowla och bowlingen e heeeeeelt gratis o så fick man stanna i stan efteråt o då MÅSTE jag till asian market och köpa pocky ... and maybe se om dom har några goda nudelsmaker ;)) Nu tror jag att jag ska ta en titt på hälsoläxan som vi har imorgon ;) Jag tror jag skriver den på datorn också ifall jag e hemma imorgon så att jag inte behöva skriva om allt som det första jag gör haha xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback