Study

Haloj! Anledningen till varför jag inte har uppdaterat bloggen idag e för att jag har varit ute på en längre promenad och sen pluggat matte och psykologi ^^ 
En lite rolig sak e att igår då jag såg på Kuroko no basket OVA (spoiler alert!) o dom skulle försöka få Kagami att klara proven så handlade matte provet om sinus cosinus och tangens och det är exakt vad jag också har i matte provet xO HAHAHAH jag flippade ur då dom sa sinus cosinus och tangens HAHA xD
 
 
Nu ska jag ta o spela tera rising och se om jag når level 20 idag ;) hehe e så stolt över mig själv då jag alltid slutar att spela innan jag ens har nått level 10 och nu e jag level 19 I'M SO PROUD :D
 

Kommentarer
Kalk säger:

Hahah I know the feels! Då man pluggar något som de pratar om i andra områden så sitter jag och ba typ "OMG I KNOW WHAT THEY'RE TALKINGA ABOUT!"
sv: Det var sjukt coolt! Alla cosplayade jättefint och jag ba akhdkjsahd I want to cosplay too!

2014-03-29 | 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback