Trögt

Åååh vad jag har varit trött den här veckan ._. Atm sitter jag o ska spela Tera men fanskapet vill aldrig komma fram ;_; Men vad kan man göra? 
 
Jag har en jäkla lust att va kreativ också, vi gjorde vårt rymd mönster idag som jag tyckte va kul!! :D 
O så fick jag med mig hem en paff skiva som ike hade målat förra gången men som inte kom till användning och jag ska ju alltid spara allt ifall jag hittar på något skojj med det xD
Nee men nu ska jag testa starta igång Tera igen!
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Lägg märke till att jag inte har orkat beskära bilden xD Elr vänta!! Ni behöver inte märka det hehehehe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback