what day is it?

Godmorgon! jag har börjat rådda med dagarna märker jag nu xD
Idag e det en helt vanlig dag förutom att vi ska skriva en uppsats på modersmålstimmen så jag hoppas att det går braaa ;)
Jag insåg just hur fullspäckat det kommer va i helgen, det kommer finnas lite tid åt anime och tera :( Men nästa helg får jag ha en riktig anime o tera helg hahahah xD
 
Klippte ju luggen så det där e resultatet, jag var tvungen att t.o.m klippa av för att få den mycket kortare HAHA xD Men jag e nöjd även om det gjorde lite ont i själen att klippa bort lite hår som var rosa ;( xD
 

Kommentarer
Carro - en alternativ bloggerska säger:

Sv; Tack så jätte mycket :D Kramisar Carro

2014-03-20 | 14:43:37
Bloggadress: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback